Klachten
Bij TCM praktijk Balans en Beweging doen we ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. We horen dat graag van je, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen en onze zorg kunnen verbeteren.
Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met u te bespreken. Ook is het
mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning
bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen.
De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is
hiervoor aangesloten bij Quasir. Als de inzet van de klachtenfunctionaris of de wijze waarop
uw onvrede of klacht is afgehandeld voor u onbevredigend is, dan kunt u zich wenden tot de
geschillencommissie Zorggeschil.
Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG:
https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/